En un entorn laboral on el canvi és continu, el nostre despatx professional està especialitzat en oferir solucions completes i personalitzades a les empreses en matèria d'administració de personal. Comptem amb un equip altament capacitat que s'encarrega d'identificar i gestionar totes les necessitats vinculades a l'administració de personal.
Els serveis que s'hi inclouen són:
- Assessorament laboral diari respecte a qualsevol qüestió que es puguin trobar les empreses en les relacions laborals existents amb el personal contractat, incloent-hi la tipologia de contractació i la determinació de clàusules contractuals adequades a cada empresa i a cada perfil.
- Informació i assessorament en el compliment i les novetats legislatives en matèria laboral.
- Gestió de nòmina i Seguretat Social. Elaborem i confeccionem les nòmines mensuals, pagues extraordinàries, retribucions variables de les persones treballadores, així com la gestió corresponent en matèria de Seguretat Social.
- Assessorament i gestió de jubilacions i pensions de Seguretat Social. Ajudem a les empreses a oferir la millor opció per als seus treballadors, així com als particulars en matèria de prestacions de Seguretat Social, i en especial en matèria de jubilació.
- Registres salarials anuals.
- Tramitació i gestió de la formació continuada de les persones treballadores de les empreses.
El nostre equip té una àmplia experiència en la legislació laboral i administració de personal per poder oferir solucions als clients i conformes a la normativa.
Elena López
Advocada | Assessora Laboral