Administració de personal

En un entorn laboral on el canvi és continu, el nostre despatx professional està especialitzat en oferir solucions completes i personalitzades a les empreses en matèria d'administració de personal. Comptem amb un equip altament capacitat que s'encarrega d'identificar i gestionar totes les necessitats vinculades a l'administració de personal.

Els serveis que s'hi inclouen són:

  • Assessorament laboral diari respecte a qualsevol qüestió que es puguin trobar les empreses en les relacions laborals existents amb el personal contractat, incloent-hi la tipologia de contractació i la determinació de clàusules contractuals adequades a cada empresa i a cada perfil.
  • Informació i assessorament en el compliment i les novetats legislatives en matèria laboral.
  • Gestió de nòmina i Seguretat Social. Elaborem i confeccionem les nòmines mensuals, pagues extraordinàries, retribucions variables de les persones treballadores, així com la gestió corresponent en matèria de Seguretat Social.
  • Assessorament i gestió de jubilacions i pensions de Seguretat Social. Ajudem a les empreses a oferir la millor opció per als seus treballadors, així com als particulars en matèria de prestacions de Seguretat Social, i en especial en matèria de jubilació.
  • Registres salarials anuals.
  • Tramitació i gestió de la formació continuada de les persones treballadores de les empreses.

El nostre equip té una àmplia experiència en la legislació laboral i administració de personal per poder oferir solucions als clients i conformes a la normativa.

Elena López

Advocada | Assessora Laboral

Assessorament local amb abast internacional

Combinem la proximitat i la personalització amb el suport d'una xarxa internacional present a més de 60 països. T'oferim solucions integrals, estratègies d'expansió i un equip d'experts per acompanyar el creixement de la teva empresa, sense importar on operis.

  • Presència a +60 països
  • Solucions personalitzades
  • Assessorament integral
  • Innovació i tecnologia